5,0
29 mrt 2023
Anonieme werknemer
Huidige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Gabe (CEO) is great to work with and knows how to be a team player! The office crew works together well and the environment is great!
Minpunten
The office is a little cold sometimes.