Terrible Employer - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Xode

1,0
17 aug 2022
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Company Car and a salary

Minpunten

Outdated office, files are on the floor in a room. Don’t have client info in a database. It’s all in “blue” books. The owners are total narcissistic jerks and get off on belittling employees in meetings and screaming at the production staff.

Ontdek andere reviews over Xode

5,0
16 sep 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good Salary Yearly Bonus's Manager's door is always open No Overtime or weekends

Minpunten

Management doesn't always address late employees

1,0
10 dec 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

I hope the good employees find something better! It’s sad to watch them be treated so badly.

Minpunten

This was the absolute worst place I have ever worked! Poor management, owners extremely unprofessional!!

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle