Worst place to work there is no growth at all. Mangement is very poor and bad. - werkgeversreview L2 Tech bij Zenith Infotech

1,0
25 mrt 2009
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

For the learning purpose for beginners in the Information technology. dkdkk d d d d d d d d d d d d d d d d d d d d d d

Minpunten

Mangement is very poor and bad. Make sure to behave like a employe not as a slave.

Ontdek andere reviews over Zenith Infotech

5,0
30 okt 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Best company to work in the market

Minpunten

None, there are none in the organisation.

3,0
9 apr 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

great team to work with

Minpunten

difficult management to work with

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle