29 mei 2020
Anonieme werknemer
Reactie van ams OSRAM
5yBeste medewerker, Bedankt voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent bij ams en dat u onze voordelen prettig vindt. Soms kan de werkdruk hoog zijn, maar het is voor ons belangrijk dat onze medewerkers voldoende vrije tijd hebben om te ontspannen en te genieten van hun gezinsleven. Neem gerust contact op met ons HR-team of praat met je leidinggevende over het gebruik van je vrije tijd. Met vriendelijke groet, Katrin Klug-Jud, Global Employer Branding & HR Communication