15 jul 2020
Anonieme werknemer
Reactie van ams OSRAM
5yBeste medewerker, bedankt voor je positieve feedback. Het starten van een nieuwe baan is altijd een uitdaging. Daarom is een goed onboardingproces en de ondersteuning van collega's absoluut essentieel. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw onboarding-proces, zelfs tijdens de periode van Covid-19. Veel dank aan al onze medewerkers en managers die hun collega's ondersteunen - we zijn erg trots op onze teamgeest bij ams! Veel plezier bij ams! Met vriendelijke groeten, Katrin Klug-Jud, Global Employer Branding & HR Communication