Pluspunten
Mijn ervaring met werken (in het Sales/Pre-sales team) is zeer positief. Vanaf dag 1 heb je het gevoel dat de medewerker centraal staat en kun je voelen dat het doel niet alleen is om nieuwe medewerkers aan te nemen, maar om ervoor te zorgen dat ze het beste talent brengen en ermee bezig zijn. Technisch gezien werk je met de allernieuwste technologie, wat erg positief is aangezien je steeds meer kennis opdoet en up-to-date blijft op tech gebied. Iedereen in het bedrijf ondersteunt en verwelkomt nieuwe medewerkers (wat niet gebruikelijk is in een middelgroot bedrijf) en ze zorgen ervoor dat je je vanaf dag 1 op je gemak voelt. Je kunt altijd op het team vertrouwen, ze nemen alle nodige tijd en inspanning om u te ondersteunen en ervoor te zorgen dat u groeit in uw rol. Ze moedigen je aan om verantwoordelijkheid te nemen zodra je er klaar voor bent (hoewel je niet onder druk wordt gezet), maar ook om hulp te vragen wanneer je die nodig hebt. Ik kan niet over alle medewerkers praten (ik ken ze niet allemaal), maar tot nu toe is iedereen met wie ik heb gewerkt zeer bekwaam en toegewijd. Naar mijn mening is dit de sleutel tot zelfgroei, omdat je werkt met uitstekende professionals waarvan je altijd zult leren.
Minpunten
Het is een groeiend bedrijf, wat betekent dat het bedrijf evolueert en verandert (wat positief is), dus een 'getting-things-done'-mentaliteit is essentieel als je snel wilt groeien en leren.