5,0
20 apr 2018
Anonieme werknemer
Huidige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Awesome company. Landed me with a great job thay i enjoy. E-team reaches out on a normal basis to make sure im happy with my placement. Very happy i reccomend to everyone
Minpunten
There are no cons that i can think of.