Horrible - werkgeversreview Anonieme werknemer bij eTeam

1,0
10 apr 2022
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Eteam makes its current employees leave positive reviews. They are horrible to deal with.

Minpunten

Under bids pay by thousands a year, will not return calls, no help with problems. I couldn't even get a w2 out of them for taxes. Don't walk - run away from this company.

Ontdek andere reviews over eTeam

5,0
27 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Fast hiring process and quality interview

Minpunten

You may not be able to renew the contract with the same position.

3,0
8 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

- You get to work with cool companies. - Very quick response

Minpunten

Very difficult to navigate beenfits. Also unclear communication of contract start and end dates.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle