Illogical! - werkgeversreview Anonieme werknemer bij iLogic

1,0
27 feb 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

None at all. Complete lack of interest from the CEO/Owner and no interest in being a successful company.

Minpunten

Mismanaged, lack of professionalism, no direction, lazy CEO, poor quality software, uninterested staff.

Ontdek andere reviews over iLogic

5,0
12 nov 2021
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Very good place to work. Easy job . Management is very good

Minpunten

Sometimes need to work on weekends

4,0
25 mei 2021
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

I had pleasant experience working at ilogic inc for more than 3 years

Minpunten

Comparing to others it’s a innovative organization

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle