Werken bij iText - werkgeversreview Recruitment Manager bij iText

5,0
15 okt 2021
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Begonnen als externe consultant en ik ben heel blij dat ze me na een jaar gevraagd hebben om permanent te blijven. Ik wist waar ik aan begon, want ik had de kans om het meer dan een jaar te proberen. Ik wist dat ik koos voor een groeiend bedrijf met veel interessante uitdagingen, een geweldige cultuur en geweldige collega's. Een bedrijf waar ze naar ideeën luisteren en waar ze persoonlijke groei bevorderen. Ik heb al zoveel geleerd en ik ben nog maar net begonnen.

Minpunten

Het enige wat ik hier kan zeggen is dat we door onze groei nog steeds heel snel veranderen. Voor mij zijn dit geen negatieve dingen omdat ik denk dat het een interessante tijd is om bij het bedrijf te komen, omdat je een grote impact kunt hebben. Dus zoek je een perfect georganiseerd bedrijf, dan zijn we er nog niet (en welk bedrijf wel?). Als u zich op uw gemak voelt in een groeiende omgeving, zijn wij de perfecte keuze.

Ontdek andere reviews over iText

5,0
25 jul 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

I loved working for this company, I had a wonderful boss and an amazing team. I truly loved working with everyone here.

Minpunten

When they told us, and months before there were a ton of rumors on who was buying us and everyone had an "idea on who was buying us."

2,0
20 nov 2024
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Laid back environment and not high stress

Minpunten

Not much room for growth, little trust from leadership, tired approach to marketing.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle