Pluspunten
Begonnen als externe consultant en ik ben heel blij dat ze me na een jaar gevraagd hebben om permanent te blijven. Ik wist waar ik aan begon, want ik had de kans om het meer dan een jaar te proberen. Ik wist dat ik koos voor een groeiend bedrijf met veel interessante uitdagingen, een geweldige cultuur en geweldige collega's. Een bedrijf waar ze naar ideeën luisteren en waar ze persoonlijke groei bevorderen. Ik heb al zoveel geleerd en ik ben nog maar net begonnen.
Minpunten
Het enige wat ik hier kan zeggen is dat we door onze groei nog steeds heel snel veranderen. Voor mij zijn dit geen negatieve dingen omdat ik denk dat het een interessante tijd is om bij het bedrijf te komen, omdat je een grote impact kunt hebben. Dus zoek je een perfect georganiseerd bedrijf, dan zijn we er nog niet (en welk bedrijf wel?). Als u zich op uw gemak voelt in een groeiende omgeving, zijn wij de perfecte keuze.