Pluspunten
Ik heb veel goede dingen te zeggen over dit bedrijf en ik raad het mijn vrienden altijd aan. Al mijn teamgenoten zijn slim en gedreven. De managers die ik heb gehad, geven om me en willen zeker weten dat ik het hier naar mijn zin heb. Er is nu ook een persoon die zich toelegt op de bedrijfscultuur, loopbaanontwikkeling, enz. Mijn salaris wordt elk jaar voortdurend aangepast aan mijn nieuwe marktwaarde naarmate ik meer leer tijdens het werk. De technische stack is modern en wordt voor het grootste deel bijgewerkt. Snelle resultaten en deadlines, maar meestal niet onrealistisch. En als je overuren maakt, wordt dat op prijs gesteld. De kantoorcultuur is gepassioneerd over ons werk, maar we weten ook hoe we plezier moeten hebben. Niet alleen gratis eten en bier (hoewel die zeker beschikbaar zijn). Het kantoor heeft georganiseerd om naar een Crew-game te gaan, rond te hangen in een park en een speurtocht. Ik zie mezelf hier een hele tijd blijven.
Minpunten
Het bedrijf heeft groeipijnen gehad, wat volkomen begrijpelijk is gezien de enorme groeisnelheid. Het vele malen veranderen van beleid, praktijken en systemen in de afgelopen jaren was vervelend. Het bedrijf luistert echter actief naar en handelt naar aanleiding van feedback.