Review - werkgeversreview Anonieme werknemer bij tesa

5,0
4 mei 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Best company ive ever worked for

Minpunten

No cons! Excellent company

avatar
Reactie van tesa
6y
Wow! We are thrilled to hear that tesa is the best company you've worked for and we are thankful for your service with us. Thank you for the review and we wish you all the best.

Ontdek andere reviews over tesa

5,0
15 sep 2025
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

-Friendly environment -Good pay -Ability to grow

Minpunten

If you view a smaller sized team as a con

2,0
18 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Formerly run by an exceptional CEO

Minpunten

Lack of innovative products, aging applications with markets saturated by competitors, high cost localized manufacturing, lack of regional specific knowledge

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle