Reviews van Xylos

Bijgewerkt op Sep 22, 2021

19 van meer dan 23 reviews gevonden

4.7
Xylos CEO Patrick Leysen (no image)
Patrick Leysen
0 beoordeling
  1. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 1 jaar

Xylos is een topbedrijf om voor te werken

Sep 22, 2021 - Servicedesk medewerker in Antwerpen, Antwerpen

Pluspunten

Een geweldige sfeer, veel mogelijkheden tot persoonlijke groei, mooi verloningsplan.

Minpunten

Nog geen negatieve punten tegengekomen

2. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 10 jaar

Zoals een ICT bedrijf moet zijn, met ruimte voor initiatief en innovatie

Sep 22, 2021 - Partner Alliance Manager in Antwerpen, Antwerpen

Pluspunten

Een bedrijf met een ziel, oog voor zijn medewerkers, en in permanente evolutie, verandering is een constante, maar is dat niet een standaard eigenschap van ICT in het algemeen ? Naast de bestaande activiteiten, zeer veel ruimte en ambitie om nieuwe dingen op te pikken waarbij het menselijke, zowel bij klanten als bij de medewerkers, centraal staat ...

Minpunten

Je moet over een zeker autonomie willen beschikken, verwacht niet dat 'alles' op een presenteerblaadje wordt aangereikt ...

Reactie van Xylos

Leuke feedback. Er is inderdaad voldoende ruimte voor initiatief! #DurvenDoen

3. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Supertof bedrijf!

Sep 22, 2021 - Customer Success Officer

Pluspunten

- Warm welkom als nieuwe werknemer, zelfs in lockdown) - Toffe collega's - Open communicatie tussen alle bedrijfsniveaus, geen hiërarchische structuur - Niet altijd te serieus, er mag gelachen worden, veel toffe activiteiten - Groeimogelijkheden

Minpunten

Op dit moment nog geen gemerkt

Reactie van Xylos

Super om te lezen. Dankje hiervoor.

4. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Een werkgever die oplossingen zoekt en vindt

Sep 10, 2021 - Marketingmedewerker in Antwerpen, Antwerpen

Pluspunten

- Zeer menselijk bedrijf. Ondanks een moeilijk coronajaar héél veel goeie in alle geledingen om er een mooi verhaal van te blijven maken. - Indrukwekkende expertise rond IT en het moderne werken (thuiswerk was al voor corona perfect mogelijk in de meeste teams) - Fair verloningspakket - Veel interne initatieven om collega's te leren kennen en kennis te delen (Tech café, OneXylos Update, events on- en offline...)

Minpunten

- Qua communicatie loopt er af en toe nog wel eens wat mis

5. 5.0

Groeimogelijkheden

Sep 9, 2021 - Graphic Designer in Antwerpen, Antwerpen

Pluspunten

Er wordt zeer persoonlijk naar je groeitraject gekeken en je krijgt in dit familiebedrijf de juiste beweegruimte om jezelf volledig te ontdekken en ontplooien!

Minpunten

Niet van toepassing voor mij op dit moment

6. 5.0

Top bedrijf

Sep 9, 2021 - IT Consultant

Pluspunten

- De open communicatie zorgt voor een familiale sfeer - Persoonlijke aanpak die je helpt expert te worden in jouw interesse gebied - Youngsters programma om je als schoolverlater klaar te stomen om voor klanten te werken. Ook als je nog niet 100% zeker weet welke richting je wil uitgaan word je hierin bijgestaan. - Innoverend bedrijf met leuke, jonge mensen die alles gedreven en enthousiast aanpakken - Mooi loonpakket met alle nodige extra voordelen :) - Moderne kantoren verspreid over Vlaanderen zodat er altijd wel een kantoor in de buurt is van je woonplaats - Leuke evenementen op zowel team- als bedrijfsniveau - Thuiswerken mogelijk (ja, zelfs voor het verplicht werd ;) )

Minpunten

Nadat je hier gewerkt hebt wil je mogelijk niet meer voor een ander bedrijf werken ;)

7. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Een bedrijf waar de medewerker centraal staat

Sep 9, 2021 - Head of Digital Learning Products

Pluspunten

- Je krijgt kansen om te groeien dmv het individueel groeiplan die nauw met jou wordt opgesteld, zodat je je carriere zelf in handen kan nemen met de juiste begeleiding. - Familiale sfeer en iedere collega heeft die bepaalde X factor die Xylos zo uniek maakt - Veel kantoren (Brussel, Antwerpen, Herentals, Melle) en hybride werken wordt gestimuleerd - Leuke, coole initiatieven worden georganiseerd - Work hard, play hard met een hoog fun gehalte

Minpunten

We werken aan de huidige infrastructuur van het kantoor om het nog toffer en gezelliger te maken

8. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 8 jaar

TOP Bedrijf

Aug 26, 2021 - Sr IT Trainer in Brussel, Brussel

Pluspunten

In dit bedrijf kan je zijn wie je bent, krijg je alle kansen om jezelf te ontwikkelen. Het menselijke wordt daarbij zeer hoog in het vaandel gedragen.

Minpunten

Ik moet hier minstens vijf woorden zetten, maar in 1 woord samengevat: geen.

1 persoon vond deze review nuttig
  9. 5.0
    Huidige werknemer

Geweldig bedrijf om voor te werken

Aug 23, 2021 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Geeft kansen, Familie sfeer, Toffe collega's

Minpunten

Je moet zelf kansen grijpen maar je krijgt ze wel

10. 5.0
    Voormalige werknemer, meer dan 1 jaar

Great place to work

Aug 18, 2021 - Change Manager

Pluspunten

In Xylos heb ik aan interessante en leerrijke projecten kunnen werken met TOP collega's. De samenwerking was altijd heel goed en de FUN factor was hoog. Daarnaast is er een professionele omkadering. Er wordt gewerkt met de meest up-to-date software, waardoor er op een effectieve en efficiënte manier kan samengewerkt worden. Wat ik zeker niet mag vergeten te melden zijn de flexibele uren.

Minpunten

Het is een horizontale structuur waardoor doorgroeimogelijkheden in mindere mate zijn.

1 persoon vond deze review nuttig
Weergave: 1 - 10 van 19 Reviews