Reviews van leapp

Bijgewerkt op Jun 1, 2021

5 van meer dan 5 reviews gevonden

2.2

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 5.0
    Voormalig contractwerker, minder dan 1 jaar

Het bedrijf is prima om sales mee te starten

Jul 3, 2019 - Sales in Utrecht

Pluspunten

Vriendelijk personeel, goede kwaliteit producten

Minpunten

Tips voor het bedrijf heb ik op dit moment niet

2. 1.0
    Voormalige werknemer

Slecht

Jun 1, 2021 - Verkoper in Eindhoven

Pluspunten

Mooie winkel leuke collega's fijne uren

Minpunten

Weinig kansen, salaris en mogelijkheden slecht

3. 2.0
    Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar

Goede sfeer & leermomenten, maar dat is het dan ook wel

Nov 9, 2019 - Anonieme werknemer

Pluspunten

+ Uitstekende werksfeer met 't team. + De koffie is lekker. + Veel contact met mensen. + Er wordt de tijd genomen om je het vak van sales te leren!

Minpunten

- Laag salaris, onderhandelen daarover niet tot nauwelijks mogelijk. - Intiatieven, op- of aanmerkingen en ideëen worden niet overgemomen door management. - Weinig tot geen doorgroeimogelijkheden (of hier niets van gemerkt). - Er wordt verwacht dat je overal door Nederland inzetbaar bent, terwijl je bij 1 winkel onder contract staat. - Gemaakte beloftes over bonussen of extra's worden niet nagekomen.

4. 1.0
    Huidige werknemer

Verkoopmedewerker

Dec 9, 2018 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Gratis koffie, leuke collega's, goede winkelsfeer

Minpunten

Retail medewerkers worden niet gewaardeerd, hoge focus op klanten zoveel mogelijk aansmeren in plaats van de klanten zo goed mogelijk te helpen. Producten zijn nog steeds ruk, managers zijn compleet out of touch met de winkels. Als verkoper wordt er ook van je verwacht dat je logistiek, klantenservice en winkelmanagement doet. Hiervoor wordt je echter niet vergoedt. Als verkoper moet je overigens ook nog je geweten verkopen aangezien je defecte producten verkoopt aan onwetende klanten, als je niet genoeg verkoopt wordt je er langzaam uitgewerkt. Ook wordt er van je verwacht dat je flexibel inzetbaar bent op verschillende fillialen door het land heen, dit betekent dat je zo nu en dan gewoon 1.5 uur mag reizen om naar werk te komen.

5. 2.0
    Voormalige werknemer

Oplichten voor een minimumloontje.

Jan 30, 2018 - Anonieme werknemer

Pluspunten

Gratis koffie? :') Collega's die in

Minpunten

Reiskosten niet vergoed voor bijeenkomsten, maximaal 1 pizza mogen bestellen voor 4 man voor een telling. (want oh jee het mag niet teveel kosten) Extreem kleine ruimte waar pauze gehouden mag worden. Bezuinigen op alles wat maar met personeel te maken heeft. Producten worden niet of nauwelijks "ge-refurbished". 9/10 producten komen terug met defecten of gaan niet eens aan op het moment van demonstratie.

2 personen vonden deze review nuttig

Reactie van leapp

HR Manager

Wat ontzettend vervelend dat je de tijd dat je bij leapp gewerkt hebt zo hebt ervaren! We hadden dit graag eerder vernomen, zodat we aan jouw gevoel wat hadden kunnen doen. We proberen altijd met collega's die leapp gaan verlaten een exit gesprek te voeren waarbij je open en eerlijk je feedback kan geven. Mocht je nog behoefte hebben om dit alsnog met ons te bespreken, dan staan wij hier voor open, je bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Anne-Marie van der Klooster HR Manager

Weergave: 1 - 5 van 5 reviews in het Nederlands

Werkt u bij leapp? Deel uw ervaringen

leapp logo