2,0
9 nov 2019
Goede sfeer & leermomenten, maar dat is het dan ook wel
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer, meer dan 3 jaar
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
+ Uitstekende werksfeer met 't team. + De koffie is lekker. + Veel contact met mensen. + Er wordt de tijd genomen om je het vak van sales te leren!
Minpunten
- Laag salaris, onderhandelen daarover niet tot nauwelijks mogelijk. - Intiatieven, op- of aanmerkingen en ideëen worden niet overgemomen door management. - Weinig tot geen doorgroeimogelijkheden (of hier niets van gemerkt). - Er wordt verwacht dat je overal door Nederland inzetbaar bent, terwijl je bij 1 winkel onder contract staat. - Gemaakte beloftes over bonussen of extra's worden niet nagekomen.