Reviews van AB-AZ

Bijgewerkt op Mar 31, 2021

1 van meer dan 1 reviews gevonden

1.0

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 1.0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

Leuk baantje voor een undercover onderzoeksjournalist

Mar 31, 2021 - Driver/Hiker in Amsterdam

Pluspunten

Gezellig met de collega's. Verder alleen maar ellende.

Minpunten

-Werk kwam niet overeen met de vacature; ik dacht dat ik mensen rond zou rijden. In plaats daarvan kwam ik in de haven terecht. Wat uiteindelijk erg leuk bleek te zijn, maar niet waar ik voor had gesolliciteerd. -Salaris niet goed uitbetaald. Avonduren werden niet goed berekend, afgesproken reistijdvergoeding werd op 'bezuinigd'. -Contract bevat onwettelijke clausules, bijvoorbeeld non-concurrentie beding en de mogelijkheid voor de werkgever om de dag zelf nog een dienst af te zeggen, zonder uitbetaling. Dit mag allemaal niet. -Je krijgt pas de namiddag van tevoren te horen of je de volgende dag om 7 uur 's morgens in een haven flink ver van waar jij woont mag werken. Als het je eerste dienst is, bestaat er een kans dat ze vergeten je naam door te geven, waarna je vriendelijk wordt verzocht om het terrein weer te verlaten. Vervolgens kom je er achter dat je werkgever probeert na te laten aan hun wettelijke verplichting te voldoen door de dienst niet uit te betalen. -Eigenlijk: alles waar je niet actief achteraan gaat zal in je nadeel worden gebruikt. Veel plezier bij AB-AZ!

Wees de eerste om deze review als nuttig te beoordelen
Weergave: 1 - 1 van 1 reviews in het Nederlands

Werkt u bij AB-AZ? Deel uw ervaringen