Reviews voor Booking.com | Glassdoor.nl

Reviews voor Booking.com

Laatst bijgewerkt 20 september 2018
1.745 reviews

Filter

Filter

VoltijdDeeltijd

3,2
StarStarStarStarStar
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
Aanbevelen bij een kennis
Goedkeuring directeur
Booking.com President & CEO Gillian Tans
Gillian Tans
607 beoordelingen

1.745 Reviews van werknemers

Sorteren: PopulairBeoordelingDatum

  1. "Great company with lots of freedom"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Product Owner in Amsterdam
    Huidige werknemer - Product Owner in Amsterdam
    Aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen goedkeuring Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij Booking.com (Langer dan een jaar)

    Pluspunten

    Great company, I love working here. Lots of freedom do explore and do what you think has impact (based on solid numbers ofcourse). A lot of very clever people working here too of which you can learn.

    Minpunten

    Leadership can be more transparent in their communication, recent changes to friday drinks and the annual party were handled poorly.

    Advies aan management

    It's difficult, you see all large companies struggling with inclusiveness and includinhg each and everyone, one of the reasons being they are under the scrutiny of the public eye. However, in reality we know the line has to be drawn somewhere. Just as in business, you wouldnt focus on a niche that is too small, especially not if that requires changes for the majority of your users. Inclusiveness is a good thing to aim for, but not at the expense of your main user base.


  2. "Veel geleerd"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over Directeur

    Ik heb een voltijdbaan gehad bij Booking.com

    Pluspunten

    Veel vrijheid voor medewerkers
    Veel activiteiten georganiseerd door bedrijf
    Kan snel doorgroeien

    Minpunten

    Politiek in management. Wordt veelal gekeken naar wie je kent en hoe je jezelf presenteert niet zo zeer naar wat je presteert

    Advies aan management

    Duidelijke doelstellingen en meten van resultaten zodat je niet op gevoel beoordeeld.

  3. Nuttig (3)

    "n/a"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Comms Specialist in Amsterdam
    Huidige werknemer - Comms Specialist in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij Booking.com (Langer dan 3 jaar)

    Pluspunten

    1000 euro voordeel met accommodatie boeken op de webiste

    Minpunten

    Politieke spelletjes, meten met 2 maten


  4. Nuttig (8)

    "Onterecht ontslag na valse klachten. Hypocrisie in elke managementlaag"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Innovation Specialist connectivity in Amsterdam
    Voormalige werknemer - Innovation Specialist connectivity in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Geen goedkeuring Directeur

    Ik heb een voltijdbaan gehad bij Booking.com (Langer dan een jaar)

    Pluspunten

    Mooie businesscase, veel uitdagingen veel mogelijkheden.

    Minpunten

    Vriendjespolitiek, hoger management sluist vrienden naar binnen en laat mensen doorstromen naar betere banen ook zonder competentie. Ik ben na een jaar ontslagen, ik heb al mijn bonusses op maximaal behaald en kreeg aan het einde van een jaar een talentbonus van 5000 euro. Al mijn beoordelingen waren uitstekend. 2 maanden later werd ik ontslagen omdat er over mij geklaagd was. Geen bewijs what so erver. Al mijn managers deden niets nadat ik al hun vuile werk had opgeknapt lieten zei mij stikken. Directors,CEO en noem ze maar op allemaal Darren praktijken. Zowel op de freaky fridays dan wel op de jaarlijkse Bam. Jaarlijkse feestje voor iedere werknemer van booking.

    Advies aan management

    Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel. Jullie hebben mij zwaar beschadigt en teleurgesteld. Doe eens een cursus en stop met jullie zo ontzettend tof te vinden. Wat was het ook alweer, iets met humble...

    Reactie van Booking.com

    4 sep. 2018 – The People Team at Booking.com

    This feedback is important for us to hear. Please know that we have strict policies and procedures when it comes to termination. Such incidents are always investigated fully, but due to the... Meer


  5. Nuttig (2)

    "Booking"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Sales Manager
    Voormalige werknemer - Sales Manager
    Aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Geen mening over Directeur

    Ik heb gewerkt bij Booking.com (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Rustig gemak
    Veel collegas en gebouw
    Training top

    Minpunten

    Loon was heel laag en niet goed


  6. "Mooi bedrijf, veel kansen!"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan gehad bij Booking.com

    Pluspunten

    - door de snelle groei veel doorgroei mogelijkheden
    - goed salaris
    - prettige cultuur en leuke collega's

    Minpunten

    - je moet echt een self-starter zijn, zo niet dan is het lastig om alles voor elkaar te krijgen


  7. Nuttig (3)

    "Totaal geen intresse in haar Customer Service Medewerkers"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen goedkeuring Directeur

    Ik heb een voltijdbaan gehad bij Booking.com (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Degelijk salaris
    Leuke after work evenementen

    Minpunten

    Booking maakt het vrij moeilijk om werk en social life te scheiden.
    Booking geeft ontzettend weinig om haar customer service executives, ze staan altijd op de laatste plaats en verduren een absurd zware werklast(Voornamelijk gedurende de pieken)
    Promotie/vast contract is totaal gelinkt aan of je het met management kan vinden. Je word verteld dat ze niet naar cijfers kijken, en enkel naar jou als persoon, en jouw situatie, maar je word constant met cijfers geconfronteerd, zelfs als je al je targets haalt.

  8. "Top bedrijf"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Marketing Specialist in Amsterdam
    Huidige werknemer - Marketing Specialist in Amsterdam
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij Booking.com (Korter dan een jaar)

    Pluspunten

    Super informeel bedrijf waar iedereen een stem heeft!

    Minpunten

    Enorm groot geworden dus enorm complex


  9. Nuttig (1)

    "Mogelijkheid om snel veel te leren"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Senior Product Owner in Amsterdam
    Huidige werknemer - Senior Product Owner in Amsterdam
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een voltijdbaan bij Booking.com (Langer dan 5 jaar)

    Pluspunten

    Je werkt met slimme collega’s, krijgt snel veel verantwoordelijkheid, onwijs leerzaam, veel leuke feesten en borrels, prima arbeidsvoorwaarden, goed lopend bedrijf.

    Minpunten

    Je moet tegen constante verandering kunnen. Vanwege de harde groei zitten we over meerdere kantoren in de stad verspreid. Maar er wordt een nieuw groot hoofdkantoor gebouwd naast CS, nog even volhouden.

    Reactie van Booking.com

    9 aug. 2018 – The People Team at Booking.com

    Thanks for sharing your feedback with us. We value creating an open, supportive and energetic workplace filled with opportunities to develop your career. We’re glad to see that you’re experiencing... Meer


  10. "Prima bedrijf met zeer veel mogelijkheden"

    StarStarStarStarStar
    • Balans werk/privé
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Loon en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Waardeert Directeur

    Ik heb een deeltijdbaan bij Booking.com

    Pluspunten

    Een sterk groeiend bedrijf met een drang om continue vernieuwend te werken. We gaan uit van de markt en niet van onze marktpositie.

    Minpunten

    Door de sterke groei (toen ik begon rond de 7000 fte en nu 15000+ fte) kan het chaotisch zijn.

    Advies aan management

    De hang naar vernieuwing en ik zou bijna zeggen de startup cultuur, mag niet de organisatie verbetering ondersneeuwen.


1.745 van 1.818 reviews weergegeven
Filters opnieuw instellen