5,0
1 sep 2021
Warm bedrijf met écht hart voor medewerkers
Huidige werknemer, minder dan 1 jaar
Rotterdam
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Er is geen aandeelhouder of eigenaar die alles in zijn zak stopt. Alle winst gaat weer terug het bedrijf in en dat merk je ook als medewerker. De waardering voor medewerkers is groot en er wordt veel aangeboden en geregeld om je daaraan te herinneren. Hoge mate van zelfstandigheid kan je verwachten, maar zeker ook support als je daar om vraagt.
Minpunten
Iedereen wordt gewaardeerd en mag inbreng hebben, soms kan dat zorgen voor een langere tijd voordat een beslissing gemaakt wordt.