Cover image for GlobalOrange

GlobalOrange

Review toevoegen

Reviews van GlobalOrange

Bijgewerkt op 1 aug. 2018

Verifieer uw e-mailadres om filters te gebruiken. Hebt u problemen? E-mail opnieuw verzenden
13 van meer dan 13 reviews gevonden
4,6
93% Aanbevelen bij een kennis
100% Waardeert directeur

4 van meer dan 13 reviews gevonden

4,6
GlobalOrange Managing Directors Yvo Gortemaker & Erik Seveke (no image)
Yvo Gortemaker & Erik Seveke

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 5,0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Leuk en persoonlijk bedrijf

1 aug. 2018 - Anonieme werknemer in Amsterdam

Pluspunten

- Open cultuur - Medewerkers krijgen de vrijheid nieuwe dingen uit te proberen - Fexibel - Persoonlijke manier van omgaan met elkaar, ook door het MT. Je mag ze altijd aanspreken om advies te vragen. De grote ruimte waar we met zijn alle in werken helpt hier erg aan mee. - Persoonlijke ontwikkeling staat erg hoog - Prettige sfeer, er wordt veel gelachen, gevierd, geborreld en getafeltennist. - Goede locatie, de kerk zorgt voor extra belevenis. - Leuke organisatie van activiteteiten coor het team maar ook samen met de klant.

Minpunten

Ik heb nog geen minpunten ondekt.

CEO

Dank voor je review! Aangezien je er inmiddels al een paar jaar werkt verwacht ik dat je nog zo over denkt ;-)

2. 5,0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Leuk en divers bedrijf

30 okt. 2017 -

Pluspunten

Op een rij: - diverse IT projecten: verschillende sectoren, verschillende soort bedrijven en toepassingen - collegiale en informele sfeer - kleine organisatie dus geen bureaucratische toestanden - mooie locatie in de haarlemmerstraat

Minpunten

Tot nu toe geen minpunten gevonden

CEO

Dank! Diversiteit is bij ons niet persé beleid maar gaat vanzelf. We vinden het leuk om met een grote verscheidenheid aan mensen te werken en dat levert ook echt wat moois op.

3. Kom bij GlobalOrange werken
    Meest recente vacatures
  4. 5,0
    Huidige contractwerker, meer dan 1 jaar

Leuke, leerzame werkgever

22 jun. 2016 - Marketing & Communicatie in Amsterdam

Pluspunten

Veel ruimte voor het tonen van eigen initiatieven. Ik heb mijzelf goed kunnen ontwikkelen omdat ik de vrijheid krijg om veel te leren 'on the job'. Er zijn hier erg leuke collega's, met veel waardevole kennis, waar je je aan op kunt trekken als starter. We eten elke dag samen en krijgen de heerlijke lunch gratis bij de job.

Minpunten

We zijn een bedrijf dat heel hard is gegroeid de afgelopen jaren. Soms kun je dat merken als er weer nieuwe collega's zijn die je nog geen handje hebt geschud.

CEO

Dank voor je feedback! Ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling vinden we inderdaad bijzonder belangrijk.

5. 5,0
    Voormalige werknemer

Erg sterk bedrijf met veel kennis van zaken

20 sep. 2015 -  in Amsterdam

Pluspunten

Goede behandeling van mensen, er hangt een professionele maar informele sfeer. Collega's kunnen op elkaar bouwen. Bedrijf zit nog steeds in de groei. Veel collega's met een internationale afkomst, er wordt zowel Engels als Nederlands op de vloer gepraat.

Minpunten

Er is een 'open' werkvloer, geen gesloten kantoren. Dit moedigt goede samenwerking aan en maakt het eenvoudig elkaar aan te spreken. Als je hier niet van houdt zou dit een minpunt kunnen zijn

CEO

Dank voor je review en goed om te horen dat je het naar je zin hebt!

Weergave: 1 - 4 van 4 reviews in het Nederlands
</>Embed

Werkt u bij GlobalOrange? Deel uw ervaringen

GlobalOrange logo

Reviews per functie

• Project Manager(2)

Foto's voor GlobalOrange

+ Foto toevoegen
GlobalOrange-foto van: Ontvangsthal met de bistro op achtergrond
GlobalOrange-foto van: Kingsday 2017
GlobalOrange-foto van: Kingsday 2017 - Bad weather but great fun!
GlobalOrange-foto van: Diner at work
GlobalOrange-foto van: Celebrating International Women's Day 2018
GlobalOrange-foto van: Kerstfeest 2016!
GlobalOrange-foto van: De twee muzikanten binnen het GO-team
Alle foto's weergeven

Glassdoor heeft 13 reviews over GlobalOrange die anoniem zijn geplaatst door werknemers van GlobalOrange. Lees reviews en beoordelingen van werknemers op Glassdoor om te beslissen of GlobalOrange bij u past.