De optie om zomaar opeens uit het niets in functie te worden teruggezet omdat het economisch niet heel goed gaat met de firma. Bij uit dienst in beschikbaarheid ben je al je vakantiedagen kwijt (let op als je een contract tekent!) de eigenaar is een leuke vent maar de directeur en sommigen in het mt zijn iets minder gezellig.