Reviews van Infi (Netherlands)

Bijgewerkt op 14 jan 2019

4.7
Infi (Netherlands) Managing Director Daniel Roy
Daniel Roy

"Veel ruimte om je zelf te ontwikkelen"

Huidige werknemer - Developer in Utrecht

Ik werk voltijd bij Infi (Netherlands) voor meer dan een jaar

Pluspunten

- Veel ruimte voor zelfontwikkeling - Prima tools! - Werken met de klant is als werken met collega's - Fijne cultuur - Een bedrijf waar je samen aan werkt (met het management)

Minpunten

Platte organisatie, wil je 'carrière' maken dan is INFI niet per se de plek om dat te doen.

September 6, 2018Projectmanager

Bedankt voor je review! Goed om te horen dat het bevalt :)

2. "Plek gevonden!"

4.0
    Huidige werknemer - Technical Lead & Bemoeial in Utrecht

Ik werk voltijd bij Infi (Netherlands) voor 3 jaar

Pluspunten

Bij Infi heb ik echt "m'n plek gevonden", met zeer veel invloed op mijn eigen werk en tijdsindeling. Samengevat: - Platte organisatie, er zijn geen managers - Je mag je overal mee bemoeien / veel inspraak - Afwisselend qua technologie en tech stack - Werkelijk *alle* collega's delen mijn liefde voor techniek - Agile werken en regelmatig nuttige dingen zelf opleveren En daarnaast allerlei fijne secundaire dingen (dicht bij Utrecht CS, perenijsjes, gezamenlijke lunch, goede hardware, alle licenties die je nodig hebt, nooit gedoe over opleidingskosten, overal echte devops, fijn salaris, en volgens de immer groeiende stapel papieren bouw ik ook mooi pensioen op - die stapel moet ik echt eens gaan opruimen/archiveren :D!).

Minpunten

Bij een platte organisatie met veel inspraak komen uiteraard potentiele nadelen naar voren: - Nagenoeg alles kan/mag, maar je moet soms wel daar zelf dingen voor regelen - Afwisseling van tech stack is leuk, maar je bent dus niet altijd in je favoriete stack(s) bezig Er zijn zat mogelijkheden om te groeien, of met wat meer ervaring (zoals ik) je plek te vinden. Uitdaging genoeg! Fair warning echter: als je echt graag in "traditionele" zin wilt groeien en carrière maken, bijv een pad naar "VP of Engineeering", of manager van een hele afdeling wilt worden, dan is Infi minder geschikt.

"Heel fijne club"

Huidige werknemer - Ontwikkelaar

Ik werk voltijd bij Infi (Netherlands) voor meer dan een jaar

Pluspunten

Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling, goede samenwerking met de klanten, doel is code waar je trots op kunt zijn

Minpunten

Minder geschikt als je stilletjes in een hoekje wil typen

September 6, 2018.

Tof, bedankt voor je review!

4. "Heerlijke werkplek"

Huidige werknemer - Scrummaster en tester in Utrecht

Ik werk voltijd bij Infi (Netherlands) voor 5 jaar

Pluspunten

Leuke mensen, veel ruimte voor ontwikkeling, veel kennisdeling, positieve sfeer. De lat ligt hoog (om aangenomen te worden), dus iedereen met wie je werkt is goed. Dat werkt fijn. Bovendien staat de klant op nr1, niet de winst oid. Dat is ook heel fijn voor de werksfeer. Geen urenfabriek.

Minpunten

Voor mij persoonlijk: ik zou het leuk vinden om ook een aantal maatschappelijk-relevante opdrachten te hebben. Momenteel zijn de meeste opdrachtgevers scale-ups met winstoogmerk.

September 6, 2018Projectmanager

Bedankt voor je mooie review!

"Supergoed bedrijf"

Voormalige werknemer - Technical Lead in Utrecht

Ik voltijd gewerkt bij Infi (Netherlands) voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

Leuke mensen, erg prettige sfeer. Geweldig management: er wordt geluisterd, samen beslist, samen stappen gezet. Klant én personeel staan centraal. Je krijgt de tijd om meer te doen dan werken aan projecten alleen: leergangen, coding dojos, tech nights, hackathons, AI wedstrijden, conferenties, cursussen, ... Programmeurs hebben de drive om hoge kwaliteit software te schrijven, nieuwe technieken te proberen, altijd te blijven leren. Dat maakt Infi tot een zeer leerzaam bedrijf waar klanten graag mee samenwerken. Openheid en transparantie in bedrijfsvoering. Prima secundaire arbeidsvoorwaarden en salaris.

Minpunten

Projecten lijken sterk op elkaar en verlopen nauwelijks. Salaris is laag t.o.v. grote tech bedrijven. Beperkte carrièremogelijkheden voor Senior Developers.

6. "Geweldige werkgever"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Utrecht

Ik werk voltijd bij Infi (Netherlands)

Pluspunten

Infi biedt je als medewerker ongelofelijk veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Je wordt echt in de gelegenheid gesteld om van jouw functie een succes te maken. Daarbij zijn er ook nog veel fijne extra's en denken ze echt met je mee als je problemen hebt of iets graag wilt.

Minpunten

Je krijgt veel vrijheid, maar dus ook weinig regels. Dat vindt niet iedereen fijn. Daarnaast kan het ook nog eens heel chaotisch zijn.

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

Er zijn 6 reviews gevonden