19 sep 2023
Reactie van Microtechniek Groep
2yOud medewerker,
Dank voor het delen van je feedback. We betreuren het ten zeerste dat je ervaring bij Microtechniek niet aan je verwachtingen voldeed. Als voormalige werknemer heeft je perspectief waarde voor ons en we willen je feedback serieus nemen. Dit draagt bij aan de voortdurende verbetering van ons bedrijf.
Hartelijk dank voor je tijd en we wensen je het beste voor de toekomst!
Met vriendelijke groet,
Microtechniek