Niet flexibel, voor de kleinste dingen moet je verlof indienen. Je moet een week van te voren aangeven hoelaat je begint en of je 1 dag thuis wilt werken. Thuiswerken mag niet op maandag en vrijdag of als je een afspraak hebt. Nooit thuiswerken dus. De werkdruk is schandalig hoog en het salaris bizar laag.