Arbeidswetgeving wordt genegeerd(vakantiedagen die men niet krijgt, contracten die niet worden nageleefd, overuren worden genegeerd...)
Slechte verloning /extralegale voordelen
Amper mogelijkheid om te communiceren naar management/hr
Langdurige en nutteloze technical meetings
Geen interne mobiliteit
Geen opleiding of trainin (ook niet waneer beloofd)
Geen exit interview
Persoonlijke gsm nodig voor verplichte tools