4,05 sep 2021Het is oke maar kan beterAnonieme werknemerHuidige werknemer, meer dan 3 jaarAanbevelenGoedkeuring directeurZakelijk vooruitzichtPluspuntenGoed sfeer , iedereen kent elkaar.MinpuntenOveruren, door dat HR- werking te traag is met het zoeken van nieuwe medewerkers.Meer weergeven