Reviews van Quades

Bijgewerkt op Nov 12, 2019

7 van meer dan 7 reviews gevonden

4.5

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

1. 5.0

Prettige werkomgeving

Nov 12, 2019 - Recruitment Consultant in Amsterdam

Pluspunten

- Veel geld verdienen - Mooie incentives - Hecht team

Minpunten

- Soms zijn de dagen wat langer

2. 5.0
    Huidige werknemer, meer dan 3 jaar

Geen betere eerste baan

Nov 7, 2019 - Senior Recruitment Consultant in Amsterdam

Pluspunten

Ik ben hier vanuit mijn studie begonnen met werken en het is in alle opzichten een fantastische stap geweest. Je krijgt met alle facetten van het bedrijfsleven te maken en wordt hierin zeer goed begeleid. De eerste maanden word je intensief getraind en begeleid en naarmate je vordert in je werkzaamheden krijg je steeds meer verantwoordelijkheid en vrijheid in je werkwijze. Je bouwt een echte vriendschappelijke band op met je collega's en nu na een flinke tijd hier gewerkt te hebben kan ik ook zeggen dat je echt een band met klanten en kandidaten krijgt. Ik ga nog steeds elke dag met veel plezier naar mijn werk en door de bonus structuur verdien ik ook een salaris waar ik tijdens mijn studie nooit aan had gedacht. Ik werk lange dagen maar ben elke keer weer verbaasd over hoe snel de dag voorbij schiet. Vrijdagmiddag of surprise borrels en de incentives zorgen er voor dat je ook echt het gevoel hebt dat je het met z'n allen doet en versterkt het groepsgevoel.

Minpunten

Als het even wat minder gaat kunnen de lange dagen soms wat langer lijken.

3. 5.0

Springplank

Mar 28, 2019 - Recruitment Consultant in Zwolle, Overijssel, Overijssel

Pluspunten

Ik werk momenteel ruim anderhalf jaar bij Quades, waar ik binnen kwam als 'jochie' van 17 ben ik inmiddels uitgegroeid tot 'man' en succesvol recruiter. Je krijgt veel kansen aangereikt waarbij begeleiding en ondersteuning voorop staat, je leert daardoor erg veel in korte tijd. Daarnaast worden succes uitgebreid gevierd waardoor het echt geen straf is om voor Quades te werken.

Minpunten

De dagen kunnen soms als lang worden ervaren. De kansen die je krijgt wil je optimaal benutten, dat moet je uiteindelijk zelf doen. De soms wat lange dagen betalen zich uiteindelijk vanzelf terug.

4. 2.0
    Voormalige werknemer, minder dan 1 jaar

Recruitment Consultant

Nov 12, 2018 - Recruitment Consultant in Amsterdam

Pluspunten

If you're good, you're going to increase your pay significantly within 8 months, although on average 90% of your sales/deals go to the company.

Minpunten

Everything else really. Work is monotone, telesales-like. Bosses are wolf of wallstreet-types that don't shy away from cussing you out in front of everyone. 08.00-22.00 working hours. No free time. Taking a vacation day is frowned upon. Basically the worst working conditions you can imagine (mentally). Kind of a cult-like culture as well, you can tell by the positive reviews by others on this platform that brainwashing is part of the process.

1 persoon vond deze review nuttig
  5. 4.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Top Job!

Dec 11, 2017 - Recruitment Consultant in Amsterdam

Pluspunten

Bij Quades is er de ruimte om super snel door te groeien. In een zeer korte tijd kun je een ontwikkeling doormaken welke bij andere bedrijven vaak jaren op zich laat wachten. Zowel financieel als persoonlijk. Het is keihard werken, maar daar staan geweldige beloningen tegenover. Je voelt je gewaardeerd als je het goed doet en hulp staat klaar om aan verbeterpunten te werken. Quades is samen, Quades is een team en dat merk je ook écht.

Minpunten

De dagen zijn vaak langer dan je gewend bent en daar moet je tegen kunnen. Als je hier werkt weet je waar je het voor doet.. Een unieke kans voor de volle 100% benutten.

6. 5.0
    Huidige werknemer, minder dan 1 jaar

Als je echt iets wil, kan dat echt hier

Nov 23, 2017 - Recruitment Consultant in Amsterdam

Pluspunten

- Eigenaar met echte passie voor het vak, waardoor je hier zelf enorm in meegaat. - Alles moet volgens de beste manier, hierdoor leer je het ook op de beste manier. - Wat je er qua tijd en moeite in stopt krijg je in veelvoud terug qua financiën. - Beste carrièrestart, vooral de eerste 3 maanden leer je zo ontzettend veel. - Leren door goede trainingen en vooral ook door te doen. - Geen vraag is te veel, feedback kan altijd. - Cultuur van hiërarchische gelijkheid, geen gekke machtsverhoudingen. - Mooi kantoor op de herengracht (vind ik zelf toch wel net wat lekkerder naar werk gaan) - Niet alleen individuele doelen, maar ook mooie teamdoelen. - Successen vieren we ruim, en ook samen.

Minpunten

- Als je geen lange dagen wil maken dan is dit niet de job voor jou (voor mijzelf geen minpunt, maar kan me voorstellen voor anderen wel) - Het is veel bellen. Dat is recruitment-eigen, maar als je dit niet ligt en je graag veel meetings face-to-face wil, zit je hier niet goed.

7. 5.0

Super carrièrepad

Nov 20, 2017 - Senior Recruitment Consultant in Amsterdam

Pluspunten

Verantwoordelijkheid, vrijheid, carrière, groei, gezelligheid, bonus, incentives, werkplek,locatie

Minpunten

Misschien moeten we binnenkort weer verhuizen

Weergave: 1 - 7 van 7 reviews in het Nederlands

Werkt u bij Quades? Deel uw ervaringen