Pluspunten
niche markt, specialisten, goede arbeidsvoorwaarden en salaris.
Minpunten
Te veel ego's, en veel roddelende collega's. Bedrijfsbreed, met uitzondering van de afdelingen waar de hoger opgeleiden werken. De grotere afdelingen zoals schade, rechtshulp hebben vervelende sferen. Te veel managers. De managementlaag die werd verwijderd jaren terug, moest toch weer terugkomen. Vriendjespolitie: Ik mag jou, dan gun ik jou de baan, ik mag jou niet, dan blijf je zitten waar je zit en je kunt niet doorgroeien, ondanks goede PVB's. Op sommige afdelingen heerst een angstcultuur of je wordt monddood gemaakt. Pestgedrag waardoor medewerkers weggaan en eieren voor hun geld zoeken. ' Deals tussen manager en ondergeschikten, jij helpt mij hiermee, informatie over collega's, dan regel ik dat voor je'. Bij vlagen onkundige managers, kunnen het niet aan maar hebben vlotte babbels, en brutalen zonder TVM feeling maar hebben het deels voor het zeggen. TVM is niet meer wat het was. Het ' clubhuis' klinkt mooi voor de bühne, maar is ook niet meer dan dat. TVM loopt achter feiten aan en kundige medewerkers gaan elders werken. Veel ervaring gaat daardoor verloren. - Achterstanden en te hoge werkdruk is standaard geworden. Negatieve en giftige sferen en wegkijkende managers.