Reviews voor TravelBird | Glassdoor.nl

3.9
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
TravelBird CEO Steven Klooster
Steven Klooster
  1. "Mooie start up ervaring."

Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Goedkeurende mening over directeur

Ik heb voltijd gewerkt bij TravelBird

Pluspunten

Jong team, ruimte voor creativiteit en een sterke bedrijfscultuur.

Minpunten

Jammer dat t niet meer bestaat

TravelBird2019-03-20
  2. "geweldige werkomgeving maar financiële problemen"

Ik heb voltijdgewerkt bij TravelBird voor meer dan 3 jaar

Pluspunten

De, werkomgeving, de atmosfeer en de leuke collegas

Minpunten

Ik werkte hier tot oktober, maar helaas raakte het bedrijf failliet

TravelBird2019-01-07
  3. "Tof bedrijf met mooie cultuur en voorwaarden"

Huidige werknemer - Designer in Amsterdam

Ik werk bij TravelBird voor 3 jaar

Pluspunten

Super leuke mensen Vrije werksfeer Mooi kantoor Goede bedrijfscultuur

Minpunten

Weinig persoonlijke groei voor mij Ontbreken aan een duidelijke missie

TravelBird2018-10-30
  4. "Great place to work in!"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer

Ik werk voltijd bij TravelBird

Pluspunten

Dynamic and international environment. Challenging job and great colleagues. A lot of attention on personal development and employees' well being

Minpunten

salaries are not very high, but it worth it to develop yourself and your career in an excellent place.

TravelBird2018-09-25

"Jong, leerzaam en ambitieus bedrijf om voor te werken"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Amsterdam

Ik werk voltijd bij TravelBird voor 3 jaar

Pluspunten

Leuk bedrijf, ambitieus, vrij jong dus veel positieve veranderingen & groei, leerzaam en een hele goede vibe (en lunch!).

Minpunten

Gemiddelde leeftijd ligt vrij laag.

TravelBird2018-04-26

May 24, 2018International Recruiter

Thank you so much for sharing your thoughts and feedback with us, we are excited to hear that you enjoy your time in the nest! We are aware that the average of 29 could be considered lower in comparison with other companies, but we're happy to say that we have been focusing our hiring efforts on those who bring significant knowledge and senior (leadership) experience to bring TravelBird even further. If there is any more feedback you would like to share, please feel free to drop by! Thanks again, Zoë

"Super werkcultuur!"

Huidige werknemer - Account Manager

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij TravelBird

Pluspunten

TravelBird is een jong en continue vernieuwend bedrijf. Je krijgt veel vrijheid wat gepaard gaat met veel verantwoordelijkheid. Door de vele veranderingen moet je je snel kunnen aanpassen en leer je snel, een perfecte plek om je loopbaan te beginnen. Cultural Values zijn binnen TravelBird is erg belangrijk, er wordt veel gefocust op samenwerking en interdepartementaal begrip wat zorgt voor een hele goede werksfeer met gezellige lunches, activiteiten en vrijmibo's.

Minpunten

De constante veranderingen en de drang om te blijven innoveren, zorgt nog voor behoorlijk wat verwarring en onduidelijkheid. Doorgroeimogelijkheden (qua functie en salaris) en persoonlijke/loopbaan ontwikkeling lijken nog niet erg belangrijk voor TravelBird. Goede krachten gaan hierdoor verloren.

TravelBird2018-04-24

May 23, 2018International Recruiter

We hear you and we appreciate you taking the time to leave a review! We're delighted to hear you enjoy the work environment support our Cultural Values. As a younger and continually evolving company though, we're in a position where sometimes we have to figure out some things as we go, like offering a transparent career path. While we can’t make all changes happen as quickly as we would like to, we're working to continue to give our Partner Sales team focus, clarity and tools in their roles to make them feel set up for success. We truly value each one of our employees and are making changes internally to make sure all Birdies feel valued and that they can grow their career here at TravelBird. Thanks for your commitment and review. Feel free to contact the Head of Sales directly if you have more feedback. Cheers, Zoë

"Jong en snelgroeiende organisatie!"

Huidige werknemer - Account Manager in Amsterdam

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij TravelBird

Pluspunten

TravelBird is innovatief, het bedrijf geeft je veel ruimte om zelf keuzes te maken maar daarvoor krijg je ook veel verantwoordelijkheid. Ik vind dit zelf erg belangrijk en vooral erg fijn werken, zo leer je het snelst. Daarnaast krijg je veel extraatjes, als werken in een inspirerend ingericht kantoor (Urban jungle!), gezellige vrijmibo's in onze achtertuin op de Keizersgracht en mogelijkheden om veel trainingen te volgen bij onze in-house Trainer! Er werken heel veel jonge mensen, van meer dan 26 Nationaliteiten, erg leuk voor een bedrijf dat opereert in de Toerisme branche.

Minpunten

TravelBird is een jong bedrijf, dat erg graag nieuwe dingen wilt proberen. Door trial and error heb je soms de nodige uitdagingen omdat er weer een nieuwe strategie van toepassing is en alles anders moet. Dit is niet altijd even makkelijk, maar wel begrijpelijk omdat je als jong bedrijf nog veel te leren hebt.

TravelBird2017-08-09

"Onprofessioneel"

Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht

Ik voltijd gewerkt bij TravelBird voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

In het begin een gezellige werksfeer. Veel jonge mensen, waardoor je er vrienden kunt maken. Leuke feestjes, uitgebreide lunch en een mooi gebouw, dit zorgt ervoor dat je met plezier naar je werk gaat.

Minpunten

Er zijn vrijwel geen doorgroeimogelijkheden. Er is geen (creatieve) vrijheid, je doet wat er van je gevraagd wordt (en wat er in je functieomschrijving staat) en eigen initiatieven worden nauwelijks gewaardeerd. Dit zorgt voor eenzijdig werk, elke dag is hetzelfde. Zeker in creatieve teams zorgt dit voor frustratie bij werknemers. Het gaat in feite niet om kwaliteit, maar om kwantiteit. Ook wordt er niet geluisterd naar de werknemers, als er meerdere keren wordt aangegeven dat bepaalde dingen niet bevallen. TravelBird lijkt van buiten een erg jong en 'hip' bedrijf, maar van binnen is het in feite erg corporate. Thuis werken is lastig, flexibele werktijden zijn niet aan de orde. Ook zijn er geen opleidingsmogelijkheden, wat juist voor de jonge werknemers een uitgelezen kans zou zijn (hieruit blijkt dat ze niet in je willen investeren. Voor jou 10 anderen, vandaar het hoge verloop). Wat ik een pijnlijk punt vind is dat veel Teamleads onervaren zijn en vrijwel geen trainingen of begeleiding geven in leadership of feedback geven.

TravelBird2017-07-11

"Geweldige plek om te leren"

Ik heb gewerkt bij TravelBird

Pluspunten

- Bedrijf is enorm open en biedt voldoende mogelijkheden aan om als werknemer jezelf te ontwikkelen - Leuke collega's - Gezellige sfeer binnen het bedrijf

Minpunten

- Af en toe worden er overhaastte beslissingen genomen - Snelle doorloop van personeel - Medewerkers niet altijd voldoende geïnformeerd over bedrijfsprocessen

TravelBird2017-05-23
  10. "Slecht management"

Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht

Ik heb gewerkt bij TravelBird

Pluspunten

Mooie locatie, goede lunch en lekkere koffie!

Minpunten

Slecht georganiseerd, schuiven fouten af op zijn van start-up terwijl ze dit al lang niet meer zijn, strategie wijzigt wekelijks.

TravelBird2017-02-03

February 15, 2017International Recruiter

Thanks for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your experience at TravelBird did not match our intention of being the coolest place you have ever worked. We would like to get to know more about your experience - please reach out to us so we can discuss this and find ways to improve. Cheers, Zoë

Er zijn 160 reviews gevonden