Super leuk om te werken. Veel afwisseling in taken zorgen dat geen dag hetzelfde is. Eigen inbreng en vooruitstrevendheid wordt zeer gestimuleerd. Ook de no-nonsens mentaliteit maakt het gewoon erg fijn om te werken. Gewoon een gezellige en open sfeer, is er iets dan zeg je dat gewoon tegen elkaar.
Minpunten
Soms mag het verse fruit wel wat eerder aangevuld worden ;-)