3,0
27 sep 2017
Anonieme werknemer
Voormalige werknemer, meer dan 8 jaar
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
The good thing about ABInBev is that if you work hard you really get rewarded
Minpunten
the bad thing is that its not for everyone... you need to really like what you do otherwise dont waste your time