Pluspunten
Basissalaris is niet geweldig, maar je kunt dat in de loop van de tijd goedmaken, zolang je je weekenden maar niets geeft. Je krijgt veel ervaring omdat niemand weet wat ze doen. Je krijgt gratis bier, maar ik betaal liever voor mijn bier en werk ergens fatsoenlijk. En u hoort over nieuwe producten van mensen buiten het werk voordat het senior management de informatie kent of verspreidt.
Minpunten
Absoluut geen balans tussen werk en privé. 24 uur per dag bereikbaar. Het bedrijf is momenteel bezig met het "wieden" van iedereen die niet wegging tijdens de eerste buy-out, en het vervangen door studenten voor de helft van de kosten en minder dan de helft van de ervaring. Alles neerleggen bij de technici, zodat mensen in loondienst niets van het proces hoeven te weten. Het is slechts een kwestie van tijd voordat er meer betaalde banen op het snijblok staan. Was ooit een geweldige plek voor een carrière - InBev heeft dat opgelost !!