Directeur verkoop en financiën - St. Louis - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Anheuser-Busch InBev

1,0
14 nov 2017
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Bierbusiness is leuk en spannend.

Minpunten

Lange uren. Bonusdoelen zijn door hun ontwerp erg hoog gesteld, waardoor het moeilijk te bevatten is. Voornamelijk gerund door Brazilianen met weinig respect of respect voor in de VS geboren werknemers. Leeftijdsdiscriminatie. Draai de oudere werknemers om en neem twintigers aan. Te kostenbeheersing gestuurd. Forceer omzet door banen uit St. Louis naar andere steden of landen te verplaatsen.

Ontdek andere reviews over Anheuser-Busch InBev

5,0
7 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good company and good staff

Minpunten

Lot of work to do in a day and it’s circulating

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle