Een van de BESTE bedrijven is nu een van de SLECHTSTE - werkgeversreview Business Analist bij Anheuser-Busch InBev

1,0
20 nov 2017
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Ik hield van mijn teamgenoten en collega's. We hadden een gedeelde ellende die we konden omarmen. 401 k is goed, 2 gratis kratten bier per maand.

Minpunten

Als je maar één recensie hebt gelezen voordat je besluit om bij AB te solliciteren, lees dan deze. Je zult het haten. Lange uren, ook 's avonds en in het weekend. Elk jaar verlagen ze de uitkeringen. Geen verhogingen en moeilijk te behalen bonusplan. Onbekwame managers. De mensen op het hoogste niveau weten niet wat ze doen. Ze hebben geen idee hoe ze merken moeten bouwen of producten op de markt moeten brengen. Het enige wat ze doen is andere succesvolle brouwers werven. Jaarlijkse ontslagen helpen ook niet. Nogmaals, vermijd AB als de pest.

Ontdek andere reviews over Anheuser-Busch InBev

5,0
7 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good company and good staff

Minpunten

Lot of work to do in a day and it’s circulating

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle