Pluspunten
Voordelen waren leuke evenementen, freebies, leuke sfeer. Fatsoenlijke voordelen. Het hogere nationale management kwam op bezoek en leek betrokken en wilde weten wat ze beter konden doen, maar niemand vertelde hen ooit de waarheid uit angst voor vergelding op lokaal niveau.
Minpunten
Ze geven alleen om het eindresultaat, ze geven niet echt om hun werknemers. Een werknemer is gewoon een andere uitgave en wordt niet als een echt goed beschouwd. Veel jongens met uitschotzakken in machtsposities, er gebeuren veel duistere dingen. U wordt in feite verteld om dingen te doen om een verkoop te doen - waarvan u weet dat het bedrijf dat niet wil. Carrièremogelijkheden zijn alleen beschikbaar voor mensen die willen verhuizen. Geen balans tussen werk en privé.