Giftige omgeving - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Anheuser-Busch InBev

1,0
24 okt 2018
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Fatsoenlijk betalen, gratis bier, goede locatie

Minpunten

Te veel onnodige stress Giftige werkomgeving Slechte managementorganisatie / structuur Verspilde tijd Boze werknemers Extreme kostenbesparingen

avatar
Reactie van Anheuser-Busch InBev
7y
Weet dat we je horen en actief op zoek zijn naar feedback om beter te begrijpen wat belangrijk is voor onze medewerkers, dus bedankt voor het achterlaten van een review. We moedigen u aan om feedback te geven in de betrokkenheidsenquête en samen met uw team, manager en / of people manager te brainstormen over manieren om deze te verbeteren en deze bruikbare ideeën terug te brengen naar uw afdeling.

Ontdek andere reviews over Anheuser-Busch InBev

5,0
7 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good company and good staff

Minpunten

Lot of work to do in a day and it’s circulating

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle