Goed voor ervaring op instapniveau in management / productie. Geen carrières hier. - werkgeversreview Ingenieur bij Anheuser-Busch InBev

3,0
20 mei 2019
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

-Dynamische werkomgeving met elke dag nieuwe uitdagingen -Gemakkelijk om paden te kiezen, d.w.z. technisch versus beheer -Hoge omzet betekent dat er veel vacatures zijn -U leert alle manieren waarop kosten kunnen worden bespaard -Veel verschillende rollen beschikbaar voor jou als je de wilskracht / competentie hebt -Leer over een echt goed managementsysteem

Minpunten

-Ondanks hun motto is er nauwelijks aandacht voor medewerkers -Op instapniveau is er enige meritocratie, maar naarmate je hoger komt, is het allemaal politiek - Kostenbesparing is het belangrijkste doel (ZBB) ongeacht de impact op kwaliteit of normen (soms onethisch) - Bovenste echelons vol politiek - er blijft zeer weinig expertise binnen het bedrijf om van te leren (hoge omzet) -Je kunt hier geen carrière plannen (niet-duurzaam beroepsleven) -Waarschijnlijk universeel, maar er is geen balans tussen werk en privé als je hoopt te worden gepromoveerd / verhogingen van welke aard dan ook (werkte meer dan 50 uur per week in loondienst)

Ontdek andere reviews over Anheuser-Busch InBev

5,0
7 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good company and good staff

Minpunten

Lot of work to do in a day and it’s circulating

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle