Pluspunten
Goede voordelen, gratis bier, fatsoenlijk loon. Sommige mensen zijn geweldig en kunnen vrienden voor het leven worden. Leuk kantoor, feestjes, happy hour op vrijdag waar je een biertje naar je bureau kunt brengen terwijl je aan het werk bent.
Minpunten
Je hebt constant een werklast van 12 uur die je in een dag van 8 uur zou moeten doen. Het kantoor is extreem open met overal hokjes, wat betekent dat er constant VEEL afleidingen zijn en je geen privacy hebt om je werk gedaan te krijgen. Soms kan het leuk zijn omdat je altijd omringd bent door mensen om mee te praten, maar als je in de buurt bent van mensen die je niet leuk vindt, kan dat echt een goede of een slechte dag maken of breken. Er bestaat niet zoiets als "een werkdag van 8 uur". Probeer 9,10 dagen, soms 12 uur. Er bestaat geen evenwicht tussen werk en privé. Elk jaar krijgt het op het werknemersonderzoek een vreselijke beoordeling. Ze willen altijd dat je verder gaat dan verwacht, maar dat is letterlijk onmogelijk, tenzij je er 50-60 uur per week in stopt. Als u zou vertrekken wanneer u VERLATEN MOGELIJK bent (aan het einde van uw dienst), wordt u het gesprek van het kantoor en wordt u waarschijnlijk door het management aangesproken als u OP TIJD vertrekt. Ze zullen iets over uw werk vinden om over te klagen en dat als excuus gebruiken om u aan te spreken over naar huis gaan. Om nog maar te zwijgen van het feit dat er doordeweeks geen OT-betaling is. Als het op kantoorpolitiek aankomt, tilt AB het naar een heel nieuw niveau. Er zijn genoeg mensen die “de rol spelen” en gewoon promotie krijgen zonder succesvolle resultaten in hun werk. Maar als het tijd is om te laten zien waarom je gepromoveerd moet worden, wil het AB-management alleen cijfers zien. Als je promotie wilt maken, hoef je alleen maar het senior management op te zuigen en goede cijfers te hebben en ben je klaar om te gaan.