Pluspunten
Goed salaris, goede extra voordelen als je die kan krijgen. Dynamische omgeving en leuke collega's. Geweldige bieren/merken. Sommige delen van het werk kunnen behoorlijk aantrekkelijk zijn.
Minpunten
Vergaderingen, vergaderingen, vergaderingen. De meesten daarvan zijn zinloos omdat niemand een idee heeft waar ze voor zijn, behalve de angst om iets te missen. Elke soort van nieuwe management onzin wordt aangenomen, zelfs als het in strijd is met de huidige procedures. Onzin over innovatie, maar dat gebeurt nooit - als ze geld moeten uitgeven aan iets nieuws, bouwen ze in plaats daarvan een neiuwe brouwerij. Silo denken en teveel ja-zeggers. Ze willen alleen zinlose automatisering. Gepraat over millieu, duurzaamheid, veiligheid en zo voort is alleen dat, gepraat. Als je een enthousiate review leest, bedenk je dan dat deze meestal van kinderen komen die direct uit de universiteit gekomen zijn en niet beter weten. Uiteindelijk, als je vooruitgang wil, helpt dit: wees Braziliaans, zeg "ja" tegen alles wat je manager tegen je zegt, reis zelfs zonder reden, bereik doelen zelfs als ze onzinnig zijn, drink van de Kool-Aid. Je kunt vooruitgaan en het beloofde land bereiken: een functie als bestuurder, met aandelenopties.