A decent place to work - werkgeversreview BA bij Anheuser-Busch InBev

3,0
14 mei 2025
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good work life balance, with benefits

Minpunten

No cons as such only the management is the issue

avatar
Reactie van Anheuser-Busch InBev
1y
Thank you for your feedback. We're glad to hear you’re enjoying the work-life balance and benefits at AB InBev. We also appreciate you sharing your concerns about management — we know strong leadership is key to a great employee experience, and we're committed to continuously improving through feedback like yours.

Ontdek andere reviews over Anheuser-Busch InBev

5,0
7 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good company and good staff

Minpunten

Lot of work to do in a day and it’s circulating

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle