Good company - werkgeversreview Anonieme werknemer bij BASF

5,0
7 jun 2015
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good company with great benefits. Rated among best company to work for according to Forbes magazine. The co workers are nice and friendly and dont mind lending a helping hand.

Minpunten

The working conditions can be harsh. Its extremely cold in the winter and extremely hot in the summer. Other than that, no cons.

avatar
Reactie van BASF
11y
Thank you for the review, we are glad things are going well and you are enjoying your co-workers.

Ontdek andere reviews over BASF

5,0
18 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great pay and benefits package

Minpunten

Lots of uncertainty, poor employee morale

4,0
22 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

It's hard work but it's satisfying.

Minpunten

It's mostly contingent workers now and low pay. Good pay and benefits if hired directly.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle