Quite good - werkgeversreview Anonieme werknemer bij BASF

4,0
16 dec 2022
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

nice company culture here in the hub

Minpunten

very big company with long communication ways

avatar
Reactie van BASF
3y
Dear colleague, We are very happy that you feel comfortable in our company and that you enjoy our corporate culture. Thank you very much for your feedback and your positive rating! We wish you continued joy and success at our #BASFHubBerlin. Kind regards, Mareike G. – Local HR Berlin #TeamBASF

Ontdek andere reviews over BASF

5,0
18 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great pay and benefits package

Minpunten

Lots of uncertainty, poor employee morale

4,0
22 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

It's hard work but it's satisfying.

Minpunten

It's mostly contingent workers now and low pay. Good pay and benefits if hired directly.

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle