HORRIBLE COMPANY - werkgeversreview Anonieme werknemer bij BASF

1,0
12 feb 2025
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Good insurance and extra 5% on top of 401k Match

Minpunten

Bonus structure is terrible. Impossible to hit target. Sr Mgmt not on same page as rest of company. High Pressure, Low Reward. Constant threats from leaders, 50-60 work weeks the norm. Horrible culture

Ontdek andere reviews over BASF

5,0
18 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great pay and benefits package

Minpunten

Lots of uncertainty, poor employee morale

3,0
23 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

office job and good conditions

Minpunten

work load is big depending on season

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle