- Gebrek aan charismatische leiders, maar in plaats daarvan talloze managers met onprofessioneel gedrag, zoals vriendjespolitiek
- Onbalans in ervaring tussen werknemers op hetzelfde niveau, bijv. je vindt associates (afgestudeerden) die na een jaar gepromoveerd zijn tot consultantniveau en tegelijkertijd vind je consultants met 7-10 jaar ervaring. Daarom kunt u zien dat ongekwalificeerde "managers" overgekwalificeerde managers beheren. Dit heeft ertoe geleid dat velen het bedrijf hebben verlaten.
- Hoog personeelsverloop (20 van de 24 werknemers van mijn cohort hebben het bedrijf in minder dan 2 jaar verlaten) vanwege tal van redenen
- Het bedrijf is duidelijk begonnen met het voorbereiden van boeken voor verkoop en de recente veranderingen in het promotieproces en de gedwongen beoordeling zijn een duidelijk teken. Politiek speelt een grote rol in de loopbaanontwikkeling bij Capco en zelfs de managers volgen het raamwerk dat ze promoten niet. De feedback is vrij algemeen zonder duidelijk voorbeeld van ontwikkelingspunt en het is gewoon een vinkje-de-box-activiteit
- Het bedrijf beweert dat ze opwaartse feedback verwelkomen, maar ze hebben de gewoonte om hun acties te rechtvaardigen en alles wat er in de buurt gebeurt te verzachten.
Eindelijk was Capco een goed bedrijf, maar dat is het niet meer, dus ik raad het alleen aan afgestudeerden aan voor de eerste 2 jaar van hun carrière