Pluspunten
- Goede sfeer tussen collega's - Relaxte houding - Er is ruimte om heel wat dingen te verbeteren (bv. Lay-out van presentaties / cv's, onboarding-proces, dagelijkse praktijk, interne communicatie, ...)
Minpunten
- De inzet van consultants is laag (lage deelname aan conf calls en G2G's, senior consultants nemen hun verantwoordelijkheden niet op en lanceren geen initiatieven) - Gebrek aan visie en ambitie van het management - Te veel bodyshopping en te veel focus op 'de bank leegmaken, met alle middelen en tegen elke prijs' - Onduidelijke visie, lage ambities, niet-bestaande hoogwaardigheid - Consultants werken meestal alleen aan hun projecten. Er is geen teamgeest. - Het bedrijf zit in financiële problemen, met belachelijk lage dagtarieven - Praktische afhandeling is een puinhoop (auto, tankkaart, amex-kaart en andere extralegale voordelen nemen maanden in beslag. De kosten worden drie maanden nadat ze in het systeem zijn gecodeerd, terugbetaald)