Not as good as you'd think - werkgeversreview Anonieme werknemer bij Converse

3,0
16 apr 2018
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

A great brand doing cool work, with a nice office space.

Minpunten

Most people working here seem unhappy - from leadership on down. Senior leadership does not show it cares about employees and they in turn don't show they care about the company.

Ontdek andere reviews over Converse

5,0
22 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Total autonomy with total ownership of your buainess

Minpunten

Little opportunity to advance unless you move to Nike

5,0
20 mei 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great pay and health benefits

Minpunten

Can experience delays in project releases

Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle