Pluspunten
Crocs was mijn eerste baan. Het loon was erg goed voor een eerste baan. Ik hield van en geloofde echt in het Crocs SMILE-ding als het ging om klantenservice. Ik zou werken met mensen van verschillende leeftijden, rassen, talen. Ik heb nooit een groot probleem gehad met een klant waardoor ik ermee wilde stoppen. Doorgaan in het bedrijf was vrij eenvoudig als dat nodig was. Ik hield van de competitieve maar leuke cultuur op het werk.
Minpunten
ZO VEEL ONNODIG PAPIERWERK. Het management was vreselijk. Voortdurend begonnen geruchten. Ik was een parttime werknemer, maar toen ik eenmaal gepromoveerd was en we onderbezet waren, werd ik plotseling een fulltime werknemer vanwege de uren, maar kreeg ik nooit een voltijdse uitkering. Ik zou waarschijnlijk zijn gebleven als het management zo onuitstaanbaar was.