Pluspunten
Geweldige cultuur op het kantoor, iedereen is heel vriendelijk. Het is een open kantoor waar iedereen communiceert - Er zijn geen kliekjes. Iedereen, zelfs vanaf het hoogste niveau, is altijd bereid om je te helpen en te begeleiden. Iedereen roeit in dezelfde richting! Er zijn enorme carrièrekansen omdat ze vaak aanwerven van binnen het bedrijf. De keuken is volledig voorzien met alles wat je ooit zou willen, zoals snacks, drankjes, enz. en 3 keer voorzien ze ook lunch voor iedereen. Er worden vaak leuke evenementen en activiteiten, enz. georganiseerd voor de werknemers. Het kantoor is heel centraal gelegen in de stad, wat leuk is.
Minpunten
Het is geen gemakkelijk werk, maar het is heel verrijkend en ze doen er alles aan om je zo goed mogelijk te ondersteunen.