4,0
9 sep 2015
Huidige werknemer
Schiphol
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Ik mag deel uitmaken van een prachtig stuk vaderlandgeschiedenis en van Neerlands Koninklijke Trots. Ik voel mij een bevoorrecht mens en draag mijn beroepsplezier met trots uit. KLM is een sociaal werkgever en ik heb na 30 jaar de hele wereld gezien. Ik heb nog geen dag spijt gehad van mijn keuze voor KLM als werkgever.
Minpunten
Door de tijdsverschillen ben ik vaak wat duf en lusteloos en het is niet altijd mogelijk om afspraken te plannen.