ONTSLAGEN - Lees dit - werkgeversreview Channel accountmanager bij KnowBe4

5,0
25 sep 2019
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Als je dit leest, wees je er dan van bewust dat deze recensie geschreven is door een voormalig werknemer. Je denkt misschien: 'dit is mooi, ik ga alle negatieve verhalen over ze horen'. Je hebt het mis. KnowBe4 is een kansrijke plek. Het bedrijf wordt gerund door visionaire mensen op het gebied van cybersecurity, die 100% in de strategische doelen van het bedrijf en hun klanten investeren, en ook in de 800 medewerkers van de organisatie. Stu en Lars geven exemplarisch leiding en als je in deze omgeving een baan zoekt, solliciteer dan vooral. Hogerop komen en groei binnen jouw positie worden door het management aangemoedigd en volledig ondersteund. De klant komt op de eerste plaats en worden ondersteund door toegewijde CSM's die voor klantsucces zorgen. Dingen goed, snel en op een prettige manier uitvoeren is het bedrijfsmotto en iedere werknemer maakt deze slogan waar. Hun platform is ongeëvenaard en kan een paar uur naar de initiële set-up al volledig geautomatiseerd zijn. Ik ben ontslagen, maar ik ben meer dan trots om dat ik onderdeel ben geweest van deze snel uitbreidende cybersecurity-organisatie.

Minpunten

Helemaal geen. Het bedrijf groeit en er zijn afdelingsproblemen die aangepakt moeten worden, maar de afdeling Groei gaat daar uitstekend en vlot mee om.

avatar
Reactie van KnowBe4
6y
We wensen je veel succes en verdere groei in je carrière !!!

Ontdek andere reviews over KnowBe4

5,0
11 jun 2026
Anonieme werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Hood staff be kind nice

Minpunten

Poor pay insurance bad hard work

1
1,0
8 jun 2026
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht

Pluspunten

Great office snacks, free ev charging, cool coworkers

Minpunten

Out of about 100 AE's only 10 hit Quota, OTE is a joke there. It's possible to hit quota if you are lucky with your inbound leads, but if you want to hit quota every month you have to do something moreso out of the box. I was trained by hard closers and have a lot of expierence with cold calls so i came up with my own script and was getting a demo a day, and was doing a demo a day. The demos did lead to sales as well, so it wasn't a waste of time. I got fired because of a "lack of professionalism" I spoke off script all the time because speaking on script leads you in to the Kool-aid drinkers club, aka not hitting quota consistently. I was fired without warning, even though I was told I had an incredible work ethic and was exceeding the ramp-up numbers. I just didnt match their sales style, they are not looking for salespeople, they are looking for sales associates. They make you work 9-hour days, 1 hour mandatory lunch that has to be taken in the middle of the day. 9-6pm. Their handbook even says you are allowed to take this lunch at 5 pm to go home sooner, but the managers never let that happen. DO NOT BE CREATIVE AT THIS JOB, DRINK THE JUICE.

3
Bekijk reviews op: Nuttig|Beoordeling|Datum|Alle