3,0
13 sep 2014
Voormalige werknemer
Aanbevelen
Goedkeuring directeur
Zakelijk vooruitzicht
Pluspunten
Ik heb 5 jaar in Onderzoek en Ontwikkeling gewerkt voor MSD. Ik had geweldige collega's, veel van het vroegere Organon. Goede werksfeer.
Minpunten
Immens, onpersoonlijk bedrijf in het midden van constante reorganisaties. Ik ben blij dat ik ben afgevloeid samen met veel van mijn geweldige collega's. Voor anderen is het misschien een goed bedrijf; het hangt waarschijnlijk af van waar je bent en met wie je werkt.